REGULAMIN OBIEKTU MERSEA

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.
  2. Niniejszy regulamin obowiązuje wszystkich gości i osoby przebywające na terenie Obiektu.

§2 DOBA HOTELOWA

  1. Pokój/apartament wynajmowany jest na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
  3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić niezwłocznie, najpóźniej do godziny 16:00 poprzedzającego dnia, w którym upływa termin najmu. Przedłużenie pobytu jest możliwe, gdy Obiekt dysponuje wolnymi i niezarezerwowanymi pokojami/apartamentami.
  4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania niniejszego Regulaminu.
  5. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w obiekcie w trakcie trwania doby, nie jest zwracana opłata za cały pobyt.
  6. Nieopuszczenie pokoju/apartamentu po godzinie 11:00 jest traktowane automatycznie jako przedłużenie pobytu.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości nie mniejszej niż 30% wartości rezerwacji. Płatności należy dokonać do 2 dni od momentu dokonania rezerwacji. Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji. Pozostałą kwotę należy uregulować najpóźniej 4 dni przed przyjazdem. Preferowana jest płatność w formie bezgotówkowej – przelewem bankowym.
  2. Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości z fotografią, odebranie kluczy oraz wypełnienie karty meldunkowej online lub w formie papierowej w Obiekcie.
  3. Gościom udostępniane są klucze w skrzynkach usytuowanych w Obiekcie, do których kod dostępu otrzymują w wiadomości mailowej lub wiadomości SMS-owej.
  4. Gość nie może przekazywać pokoju/apartamentu innym osobom postronnym.
  5. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Obiektu lub szkody na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w Obiekcie.
  6. W przypadku nieodwołania rezerwacji pokoju/apartamentu w terminie do godziny 16:00 w dniu przyjazdu lub niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie, Obiekt obciąży Gościa opłatą za cały planowany pobyt zgodnie z wcześniej ustalonymi warunkami rezerwacji.

§4 USŁUGI DODATKOWE

  1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
  2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych
    usług.
  3. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:
    • warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
    • bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
    • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług,
    • sprawną pod względem technicznym obsługę; a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie, Obiekt dołoży starań, by w miarę możliwości zamienić pokój/apartament lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

  1. Na terenie Obiektu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku szkód wyrządzonych przez dzieci.
  2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu powstałe z winy jego, odwiedzających go osób lub przebywających z nim zwierząt. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody także po jego wyjeździe.
  3. Na terenie Obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, wyrobów tytoniowych i e-papierosów. Niestosowanie się do tego zakazu jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój/apartament Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju/apartamentu w wysokości 1000 złotych.
  4. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.
  5. Każdorazowo opuszczając pokój/apartament Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi oraz okien (w tym okien dachowych).
  6. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu w razie opóźniania się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
  7. Niniejszy regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Obiektu.

§7 CISZA NOCNA

  1. W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego

§8 REKLAMACJE

  1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
  2. Wszelkie reklamacje przyjmujemy drogą mailową.
  3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

§9 POBYT ZE ZWIERZĘTAMI

  1. Za dodatkową opłatą Obiekt akceptuje zwierzęta domowe w wybranych pokojach/apartamentach, jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie Obiektu oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę. Opłata za zwierzę wynosi 100 zł /doba.
  2. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest posiadać aktualną książeczkę szczepień zwierzęcia i okazać ją na prośbę personelu.
  3. Wszystkie szkody w mieniu Obiektu bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez personel Obiektu, a ich kosztami będą̨ obciążeni właściciele zwierząt.

§10 SPRZĄTANIE, WYMIANA RĘCZNIKÓW I POŚCIELI

  1. Mając na uwadze ochronę środowiska sprzątanie pokoi/apartamentów, wymiana pościeli i ręczników realizowane są na życzenie Gości i po wcześniejszym ich zamówieniu. Cennik usług:
    • usługa kompleksowa: sprzątanie pokoju/apartamentu z wymianą pościeli i ręczników (przy pobytach krótszych niż 7 dni) – 180 zł
    • sprzątanie pokoju/apartamentu bez wymiany pościeli i ręczników – 120 zł
    • wymiana pościeli i ręczników (przy pobytach krótszych niż 7 dni) – 70 zł
    • wymiana pościeli (przy pobytach krótszych niż 7 dni) – 30 zł/łóżko
    • wymiana ręczników (przy pobytach krótszych niż 7 dni) – 15 zł

§11 POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. W pokojach/apartamentach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.
  2. Gość nie będzie powodować, a Obiekt nie będzie pozwalał na powodowanie nadmiernego hałasu na terenie Obiektu, wydostawanie się nieprzyjemnych zapachów z pokoju/apartamentu ani w inny sposób przeszkadzał, szkodził, czy irytował pozostałych Gości.
  3. Poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach/apartamentach i ich wyposażeniu.
  4. Na terenie Obiektu nie ma możliwości złożenia rzeczy do depozytu. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy Gości za wyjątkiem sytuacji, gdy do utraty lub uszkodzenia dojdzie z winy Obiektu.
  5. Ogrzewanie w pokojach/apartamentach włączane jest w okresie jesienno-zimowym, kiedy temperatura na zewnątrz spada do 10 stopni Celsjusza.
  6. Obiekt nie dysponuje miejscami parkingowymi. Zabrania się parkowania samochodów na wjeździe przy Obiekcie. Odstępstwem jest czas na wypakowanie lub zapakowanie bagaży z/do samochodu.